Algemene voorwaarden

Alle producten op onze website zijn excl. 6% btw of 21% btw

Alle huurproducten zijn excl.op-afbouw tenzij contractueel afgesproken tegen vergoeding

Opdrachtgever zorgt voor stroomvoorziening 220 volt / 16 amp. / vrije groep afgezekerd & goedgekeurd op locatie binnen straal van 1 mtr. voor gehuurde product. 

Afleveren / transport

Let op :  Het is mogelijk dat wij met vrachtauto's afleveren.  Het kan zijn dat uw locatie een vrachtwagen inrij verbod heeft.

Contoleer of uw locatie goed bereikbaar is voor vrachtverkeer en  milieuzones ook smalle wegen en lage doorgang objecten - gewicht - breedte - hoogte.

bv. bomen - balkons - uitstekende geparkeerde auto's op b.v.een gracht - lagere tunnels -   

Geef ons tijdig door dat uw locatie mogelijk niet voldoet aan makkelijk laden & lossen zodat we dit samen kunnen oplossen met ons kleinere vervoer.

Speelautomaten zoals flipperkasten en arcadevideogames kunnen niet worden afgehaald door klant. deze worden door ons gebracht wegens storing mogelijkheden. 

Heeft u een inrit toestemming geregeld voor ons bij afd verkeer bij gemeente of politie of bewaking of verkeersregelaar

Om op tijd op uw bestemming te komen kan het zijn dat een portier / bewaking met leverancierslijst aanwezig is die de transport kan vertragen i.v.m. entree controle.

Indien deze van niets weet of ons niet toelaat kan het gebeuren dat de huurgoederen te laat arriveren op uw locatie. bv de Rai - Jaarbeurs - stadstoezicht - verkeerregelaars.etc...

Let op ! Aantal steden in Nederland hebben een milieuverbod voor vrachtverkeer, indien uw afleveradres in de miliezone is moeten wij de kosten voor vergunning doorberekenen.

Optie

U kunt bij ons een optie plaatsen voor een huurart. of dienst. Deze blijft in optie staan voor 24 uur.

Deze kunt u ook voor een langere periode in optie houden, alleen wel in overleg.

Indien een andere klant in deze periode hetzelfde product of dienst aanvraagt, kan de optie vervallen als u niet meer bereikbaar bent binnen 24 uur.

Huurmateriaal

Hieronder beschreven leest u materiaal voorwaarden, leest u deze ook aandachtig zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

U weet  dat u verhuurmateriaal inhuurt. Dat betekent dat u niet moet verwachten dat een product splinternieuw is

Er kan altijd een beschadiging aan de materialen zijn, of is iets los zitten.Wij geven u altijd een zo goed mogelijk huurproduct mee.

Alle materialen worden goed onderhouden, en nagekeken voor dit aan u wordt verhuur

Wij doen er altijd alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.en evt.klachten redelijkerwijs op te lossen.

Attracties kunnen afwijken van de foto qua afmeting en doorgegeven maten dus  houdt rekening met extra ruimte en marges. 

Wij vinden het ook belangrijk als u bv. een beurs of bedrijfsfeest heeft, om ten alle tijde langs te komen om materiaal te bekijken zodat het voldoet aan uw verwachting.     

Betaling

Wij hebben geen pinautomaat. Betaling geschiedt  via contante betaling of per bank indien mondeling of schriftelijk afgesproken door

careca verhuur. In sommige gevallen moet u direct contant betalen bij afhaal magazijn of bij aflevering van het gehuurde.

Wij kunnen u de huur ontzeggen als er geen betaling heeft plaatsgevonden bij afleveren of afhaalbasis van de gehuurde materialen.

Als er contractueel geen bedrag is overgemaakt voor aanvang van het evenement zullen wij niet gaan rijden met onze huurmaterialen.

U kunt bij ons de huurgoederen van te voren te komen bekijken in ons magazijn. In bepaalde gevallen kan het zijn dat carecaverhuur,

een gedeelte of het gehele bedrag aan u terug stort.  Bepalingen met het tot stand komen van retour van uw geld is in overleg. 

Huurmateriaal is door onze schuld defect, kort na het in gebruikname en kan niet meer hersteld of vervangen worden door verhuurder.

Huurmateriaal is beschadigd waardoor gebruik een risico voor veiligheid vormt, en kan niet meer hersteld of vervangen worden wegens nalatigheid van de verhuurder..            

Huurmateriaal kan niet gebruikt worden door de klant vanwege ontbrekende schakelaars of niet vervangbare onderdelen,  wegens nalatigheid verhuurder.

Ten alle tijden nemen we een klacht serieus en zullen deze in overleg met de kant redelijkerwijs snel en vakkundig proberen op te lossen.

Borg

Wij kunnen u bij bepaalde omstandigheden en artikelen een borgsom in rekening brengen, bedrag afhankelijk het product wat u huurt.

Ook vragen wij als u goederen huurt om een geldig legitimatiebewijs. Wij zullen deze copieren. U bent als burger niet verplicht ons deze te tonen. 

Wat als u daar niet aan meewerkt ?              

Wij zullen u dan ook geen huurgoederen meegeven uit onbetrouwbaarheid. 

Regels en voorwaarden

Wij kunnen onze huurmaterialen in sommige gevallen niet leveren of aan u verhuren als wij een vermoeden hebben van:

Nog geen betaling ontvangen voor het evenement

onmogelijke afleverlocatie:  

( b.v. etage - te kleine lift - te kleine ingang - te laag plafond - verkeerssituatie - geen parkeermogelijheid - boot - kade - parkeerdek ..etc...)

de locatie is te ver verwijderd van het laad of los punt ( indien dit zo is zult u hulp moeten regelen )

de locatie heeft geen pad of normale weg om er te komen. bv gras - park - fietspad - voetpad -  grind - keien - houten vlonders - steiger - modder - te smal door omstandigheden.

er is een milieuzone voor vrachtverkeer

het niet kunnen assisteren bij hulp van op-afbouw terwijl contractueel afgesproken. 

diefstal / oplichting

vermoeden dat het evenement niet goed wordt begeleid.

vermoeden dat wij imagoschade kunnen oplopen d.m.v. pers, media, demonstratie, (menings) uitingen, pornografie, religie, politiek, kans op ongevallen, en belediging van derden.

Wij moeten aanwijzingen van politie / hulpdiensten opvolgen die ten kosten kunnen gaan van event of huurperiode. Compensatie is dan niet mogelijk tenzij carecaverhuur verantwoordelijk is.  

geen borg of legitimatie kunnen tonen.

slecht tot zeer slecht verwachte weersomtandigheden met kans op extra schoonmaak kosten of enrnstige beschadiging of letsel.

vermoeden voor vandalisme / criminalteit.

vermoeden van calamiteiten/onrust op een locatie.

er is slecht / weinig / geen reclame gemaakt van ons bedrijf ter compensatie van onze gratis of korting sponsoring van onze producten.

stroomvoorziening is niet of slecht geregeld door opdrachtgever.

Reclame/exposure op onze huurart. worden aangebacht met kans op beschadiging.

onze materialen worden verbouwd met kans op onherstelbare beschadiging.

Toeslag

Wij berekenen een toeslag op weekend, feestdagen & levering tussen 18.00 uur & 06.00 uur 

Waarom betaald u van te voren ?

Als onze producten contractueel worden geboekt voor een latere datum houden wij het product voor u gereserveerd tot de huurdatum. Wij zullen het dan niet aan een derde verhuren.

Is dat veilig ?  Jazeker ons bedrijf is echt transparant en bestaat al zo'n 20 jaar,  komt zijn afspraken na als u dat ook doet. U kunt altijd bij ons langskomen op kantoor voor gesprek of bezichtiging.

Wij leveren aan  multinationals en kleinere bedrijven of particulieren. 

U wilt er ook zeker van zijn dat wij uw bestelde huurproduct niet aan iemand anders verhuren. U ontvangt altijd een contract en een factuur.

Als wij uw betaling binnen hebben zullen wij het huurproduct voor u reserveren en kunt u er zeker van zijn dat het voor u staat gereserveerd in ons systeem.

Na verloop van tijd en meerdere bestellingen kunnen we voor u een account aanmaken en factureren we achteraf.

Mocht er onverhoopt iets gebeuren waardoor het evenement niet kan doorgaan wegens maatschappelijk gegronde redenen zullen wij u het bedrag direct terugstorten.

Annulering.

Bij een ondertekend contract die wij met u zijn aangegaan houden wij de materialen voor u gereserveerd.

Toezegging via mailwisseling / correspondentie of mondeling is bindend, immers houden wij de materialen voor u gereseveerd.

Bent u niet 100% zeker dat evenement doorgaat, plaats dan alleen een optie voor bepaalde afgesproken tijd,

Bij annulering door huurder van de afgesloten mailbevestiging / huurovereenkomst zullen wij annuleringskosten in rekening brengen.

annulering kosten contractant / conditie voor de uitvorende huur datum :

3 weken =  10%

2 weken =  25%

1 week   =   50 %

24  uur  = 100%


Indien u nog vragen heeft over bovenstaande voorwaarden kunt u dit altijd mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.